LYRIC

Do you really wanna be with him, girl?

When all he ever does is make you cry

And do you think that you can handle the truth, girl?

When all he ever does is tell you lies

You know what?

He kisses you but he don't mean it

And he don't look into your eyes

And he don't see the things I see, girl

So somebody tell me why...

Your boyfriend is a douchebag

And everybody knows

Your boyfriend is a douchebag

Your momma told you so

You know he's got somebody on the side, girl

And the way he talks to you is a sin

He just keep sinnin' on

I really think it's time, girl

You quit defending him

You keep telling me things are gonna change

Yeah, okay

But you could never change my mind

Your boyfriend's still a douchebag

And everybody knows

Your boyfriend is a douchebag

Your momma told you so

And everybody knows

Your boyfriend is..

You got to let him go

Your boyfriend is a douchebag

Even his momma thinks so

There ain't no way around it

You really gotta know

That cover up is sweet but phony got that candy coat

You try to make the truth

Look like it's something good

And you perform like he's a star reppin' Hollywood

I know he said he's sorry

But I see nothin real

And yet his mouth keep running' track and field

So maybe you can help me

Understand why you do do do do that

And tell me why your boyfriend's a douchebag

Girl, everybody knows

Your boyfriend's such a douchebag

Your momma told you so

You know what she said

You gotta let him go, go, go, go

Gotta let him go, go, go

Dustin Tavella - Everybody Knows - lyrics


More songs of this artist

Added by

Musiny

SHARE

If you do not want this text to appear or copyright issue - contact us.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ADVERTISEMENT

FOLLOW US



Follow us in twitter

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close