Текст на песента

[Hook]

She love my jacuzzi

I make it hot, I make it hot

They love my jacuzzi

Ghetto [?] sophisticated ignorance

Never heard nobody, nobody nah nah nah

I make it hot all in my jacuzzi

She love my jacuzzi

I make it hot, I make it hot

They love my jacuzzi

Ghetto [?] sophisticated ignorance

Never heard nobody, nobody not

I make it hot all in my jacuzzi

I know it's hot in this icestone hell

Yeah this ice that I got is the kind that don't melt

(Hold on let this shit keep goin')

Yeah I be cooler than I look

My jacuzzi gotta coming back

And everytime I come around, they say the summer's back

Are you ready? (Are you ready?)

But are you really? (Are you really?)

Are you really ready? To get high and sweaty

You already know

She love my jacuzzi

I make it hot, I make it hot

They love my jacuzzi

Ghetto [?] sophisticated ignorance

Never heard nobody, nobody nah nah nah

I make it hot all in my jacuzzi

She love my jacuzzi

I make it hot, I make it hot

They love my jacuzzi

Ghetto [?] sophisticated ignorance

Never heard nobody, nobody not

I make it hot all in my jacuzzi

(Ghetto [?] sophisticated ignorance)

She say it's ghetto hot, pull up on her

Hop out and push up on her

[?] on the showroom floor, I can show you more

And they know we entaining

They hatin' on us and we [?]

We don't think about in on a Monday

Everyday the week end baby you should and see me

It's sophisticated how I made it

I'm so high I'm [?] baby

All these diamonds ignorant

I wasn't thinking baby

I be gettin' money now she wanna fuck me suck me

Out in Cali where it's sunny you know

She love my jacuzzi (Drop my shit!)

I make it hot, I make it hot

They love my jacuzzi

Ghetto [?] sophisticated ignorance

Never heard nobody, nobody nah nah nah

I make it hot all in my jacuzzi

She love my jacuzzi

I make it hot, I make it hot

They love my jacuzzi

Ghetto [?] sophisticated ignorance

Never heard nobody, nobody not

I make it hot all in my jacuzzi

[Outro]

She love my jacuzzi ooh yeah

She love my jacuzzi ooh yeah

She love my jacuzzi ooh yeah

She love my jacuzzi ooh yeah

Tyga - GCU$I – текст


Още песни на този изпълнител

Добавена от

Musiny

СПОДЕЛИ

Ако не искате този текст да се показва или са засегнати авторски права - пишете ни.

Напишете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Реклама

Обезщетение закъснял полет

FOLLOW US



Follow us in twitter

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close