Текст на песента

[Pre-Hook: Gerard McMann]

Cry little sister

Thou shall not fall

Come, come to your brother

Thou shall not fly

This for my dawgs out here goin' crazy

Goin' crazy, goin' crazy

This for my dawgs out here goin' crazy

Goin' crazy, goin' crazy

This for my dawgs out here goin' crazy

Fuck you, pay me, fuck you, pay me

This for my dawgs out here goin' crazy

Goin' crazy, fuck you, pay me

This for my dawgs out here

Now you wanna be friends

You the type to fuck a nigga for his pension

All a nigga ever wanted was a 6 Benz

And if you a bad bitch, come get the dick again

They be like... oh wait

Step up in the spot and they screamin' oh aye

Which one of y'all wanna chill? OJ

We sippin' Moet champagne

On me, all the bitches on me

[Pre-Hook: Gerard McMann]

Cry little sister

Thou shall not fall

Come, come to your brother

Thou shall not fly

This for my dawgs out here goin' crazy

Goin' crazy, goin' crazy

This for my dawgs out here goin' crazy

Goin' crazy, goin' crazy

This for my dawgs out here goin' brazy

Goin' crazy, fuck you, pay me

You ain't alone out here, I'm goin' crazy

I'm right there with you

We right here with you

I met some models, they said life full of obstacles

Challenges and mobster rules and Libyan size pools

Hold my breath and take 2, anxieties and robberies

Survival, threats, apologies, I made it through the poverty

I be... on my own shit

Cause you never, never know when somebody gon' trip

Oh shit, miss a nigga with that bullshit, man

Aye bossman, I'm my own bossman, understand?

[Pre-Hook: Gerard McMann]

Cry little sister

Thou shall not fall

Come, come to your brother

Thou shall not fly

This for my dawgs out here goin' cray-cray

Goin' cray-cray, got that AK

Point it at your bay-bay, we goin' crazy

We goin' crazy, fuck you, pay me

This for my dawgs out here goin' crazy

We goin' crazy, fuck you, pay me

For my dawgs out here goin' crazy

Goin' crazy, yeah

T-Y-G-A, we goin' crazy

Young, Young, Young Mula baby

Goin' crazy, goin' crazy

Fuck you, pay me, fuck you, pay me

This for my dawgs out here goin' crazy

Goin' crazy, goin' crazy

This for my dawgs out here goin' crazy

Goin' crazy, they goin' crazy

[Outro: Gerard McMann (Lil Wayne)]

Cry little sister

Thou shall not fall

Come, come to your brother

Thou shall not fly

(I'm goin' crazy)

Unchain me, sister

Thou shall not steal

Love is with your brother

Thou shall not kill

Tyga - 4 My Dawgs ft. Lil Wayne (The Gold Album) – текст


Добавена от

Musiny

СПОДЕЛИ

Ако не искате този текст да се показва или са засегнати авторски права - пишете ни.

Напишете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Реклама

Обезщетение закъснял полет

FOLLOW US



Follow us in twitter