Текст на песента

[Intro]

yeah

its the rangers

uh it’s my crew, what you claim

yeah, what you claim

[Chorus]

jerkin ain’t dead coz a n-gga still live it (3x)

ranger gang, is what i claim and i ain’t neva switchin

what you claim, throw it up

what you claim, yell it out

what you claim, throw it up

ranger gang, walk far and i dont give a f-ck

[spotlight]

ranger gang, what i claim

yup, don’t forget it

jerkin aint dead, all you lames betta’ listen

now, think twice

before you nigguh’s start dissin’

me n ma bros, steppin’ ova competition

movin, no no

we completed all missions

these nigguh’s walk around

& they soundin like bxtch

once we leave

all da gurls comin wit us

so i guess, you should cuff yo chick huh?

[Hook]

what you claim? (what you claim)

what you cliam? (what you claim)

what you claim? (what you claim)

ranger gang, walk far

and i ain’t neva switchin

[Chorus]

jerkin ain’t dead coz a n-gga still live it (3x)

ranger gang, is what i claim and i ain’t neva switchin

what you claim, throw it up

what you claim, yell it out

what you claim, throw it up

ranger gang, walk far and i dont give a f-ck

[Langston]

jerkin aint dead, cuz a nigguh still live it

ranger gang, is what i claim & i aint neva switichin

pimpin aint dead cuz the ranger$ still livin

g-got the weight flow

like ma hair it aint (?) dippin

ma steez is neva trippin

all da way turnt up

spinnin off da pindrop then i throw it up

five fingaz up wit the ring finger down

when i throw it up

haters look @ me wit a frown

[DayDay]

if you know where im from

i aint gotta’ say nothin’

jerkin aint dead

yup,you hear what i said

theres no contest

im feelin so fly

im feelin so fresh

i step like 1,2

now watch me dougie

all ladies love me

i aint gotta say nothin

they all run up

cuz they see ya boy stuntin

we numba one gunnin

we countin by the hundreds

you aint sayin nuthin

[Hook]

what you claim? (what you claim)

what you cliam? (what you claim)

what you claim? (what you claim)

ranger gang, walk far

and i ain’t neva switchin

[Chorus]

jerkin ain’t dead coz a n-gga still live it (3x)

ranger gang, is what i claim and i ain’t neva switchin

what you claim, throw it up

what you claim, throw it up

ranger gang, walk far and i dont give a f-ck

[Julian]

jerkin aint dead

we gave it CPR

you was frontin, like they stuntin

when they see PR

haters just pause

all the girls drop jaws

headin to ma car, if she drop draws

then im dippin, jerkin, reject

& after i work her

home girl want second

then i hit ma dougie

what you expectin’

im from ranger gang , (nigguh)

what you reppin’

but, i really dont care

cuz im feeling myself

so i have no fear

wanna battle?

then meet me alone

like im on da phone

cuz im in ma zone

[Chorus]

jerkin ain’t dead coz a n-gga still live it (3x)

ranger gang, is what i claim and i ain’t neva switchin

what you claim, throw it up

what you claim, yell it out

what you claim, throw it up

ranger gang, walk far and i dont give a f-ck

The Rangers - What You Claim – текст


Още песни на този изпълнител

Добавена от

Musiny

СПОДЕЛИ

Ако не искате този текст да се показва или са засегнати авторски права - пишете ни.

Напишете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Реклама

Обезщетение закъснял полет

FOLLOW US



Follow us in twitter

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close